Det är såhär man mår när man hemligheter har

Du fick för stor liv av mitt liv jag kunde inte andas till slut. Jag ljuger om jag säger att saknaden inte tränger inom mig. Jag ljuger om jag säger att jag inte var lycklig med dig. Men sanningen är den att jag har lärt mig att leva med det och tittat framåt istället för att lägga mina inre känslor på det förflutna.

Man lever bara en gång och är det så att det går att minnas, så vill jag minnas mitt liv med nya möjligheter var dag, upskattningen till än själv och andra, Att jag alltid vågade ta ett steg som jag viste kunde förändra allt. Att jag visade lycka och kände mig lycklig för den som jag är.

Ta vara på de nya möjligheterna för de kan vara mycket bättre än du trodde.

kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0