En sådär härligt berusad helg

Blev ju utgång både i fredags och även igår, ja vadå man lever ju bara en gång. Det blir inte alltid som man tänkt sig och kan med ett leénde på läpparna säga att i fredags blev det bättre än vad jag hade tänkt, det kändes bara så underbart, som om en stor sten skulle falla ifrån marken. Kan säga att det kändes som om jag lättade ifrån marken av glädje och av stolthet.

Fredagskvällen slutade med efterfest, riktigt trevligt. korv och taxi ifrån kungsgatan- Södertull. Jadu kan säga att det sved inte i min plånboken den natten, men det gjorde det för mannen med de 3 namnen, Det var nog tur att han var redigt full haha. En bira som inte alls smakade helt underbart, men som sagt man tar vad man får. Gitarrspelande och jag och My   höll efterfesten igång med våra ljuva stämmor, de tyckte vi iallafall. Mycket trevlig kväll kom äntligen i säng klockan halv 6 det var längesen jag kände mig så trött.



MIN OUTFIT PÅ FREDAGEN



Sedan kom lördagen då vi hade bestämt oss för att gå upp klockan 11, vilket vi var duktiga och gjorde. Utvilad ändå trots allt. Gick till stan härligt med en promenad, underbart väder också. Träffade trevliga och gulliga Mia på stan så blev till att dra till HALVARS, det är ju sjukt att det är så gott med glass. Vi satte oss i solen och njöt av värmen och av våran glass självklart.


Då var vi på det igen då! jag som skulle ha en vit helg... Blev till att fixa till sig och sedan kom Erica, Ida, David så det var riktigt trevligt. Mycker vindrickande för min del, även bira som man bara inte kan vara utan på fyllan. Nöden har ingen lag eller hur erica? , jadu ibland kanske det skulle vara bättre att vara kille, eller nae. " sluta skratta annars lovar jag dig att det händer " haha. När vi tillslut kom till Hugo så var det trevligt folk där och även musiken var okej. Citat ifrån en kille på krogen i Fredags " Tänk på ett tal" haha och vi tänkte på ett ja och my men han sade fel. Så med andra ord var det ingen bra raggningsreplik. Det finns folk till allt och den sista idioten är inte född än... Kvällen avslutades på max med en safftig hamburgare och massa mys, helt underbar kväll med andra ord.  




JAG SKA SUGA LIVET UR DENNA NJUTANDE ÖL!



HÄRLIGT BERUSAD

Ta hand om varandra, Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: My

tack för en härlig helg, fina du. Jag har haft en jättebra helg tillsammans med dig, som alltid. Jag är så glad för din skull, för det som hände i fredags. Det märks att du mår bra av det. Ses imorrn min fina vän <3

2009-04-20 @ 13:22:09
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0