Glass bättre än Orgams?

Efter jobbet idag mötte jag upp My så vi bestämde oss för att bege oss till halvars. Det är så himla gott med glass, så jag skulle kunna föräta mig på det. När vi fått våran glass satte vi oss på gräsmattan och bara njöt av solen, så härligt så!

Min underbara goda glass, Hallon-saltlakrits, Apelsin-choklad


My är en klok människa, hon kom på en väldigt bra grej. Om man väljer glass med dubbel smak blir det ju som att få 4 kulor eftersom det är 4 smaker, haha så söt är hon min lilla vän My. Ibland önskar jag att jag var lika smart som dig:). Men jag har också mina dagar ibland när My verkligen blir imonerad haha.

Här sitter vi och njuter så det står härliga till :)!



Hoppas ni också haft en underbar dag. Nu kan inte jag sitta här mer utan nu ska jag fixa det sista sen beger jag mig ner till stan, bli BIO ikväll FAST & FURIOUS med vännen Tina och Erica. Tror att filmen kommer vara så bäst, så hoppas på det:).  Han är ju så himla snygg, ni vet säkert vem jag menar haha.

Här kommer en bild så att ni alla kan njuta lite haha.


Och såhär glad är jag idag.


Ta hand om varandra. kramar Ella ♥






Kommentarer
Postat av: My

Du är så söt vännen :) det är klart jag blir imponerad av dig, du är ju klok :) Glass är gott och träning är kul. :D ses imorrn :) puss&kram

2009-04-16 @ 10:19:53
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0