Jag vill bara skrika!

Skit, dåligt, fy och bläää på allt.


Idag är en sådan dag då jag vaknade med ett leénde på läpparna, började inte jobba förens klockan 1 så låg och drog mig länge i sängen innan jag insåg att det var dags att gå upp. 

Kan jag lova att det gick åt helvete sen istället, men som sagt man kan ju inte ha sina bästa dagar jämt. Det var så himla skönt att träna sen på kvällen, boxas och slå så hårt man kunde, så lite aggretion försvann. Men det blev ju inte så blev ännu mera bekymmer efter träningen. Var nog inte min dag idag med andra ord.

Tack vännen My för att du är så förstående, finns för dig och hoppas att du vet det. Slit inte ut dig vill ha dig länge kvar i mitt liv <3

nu ska jag snart krypa ner i min säng bredvid min gosiga katt och hoppas på att dagen imorgon blir mycket bättre. Kanske ska vakna på en dålig sida och sen att dagen blir bra istället.

What a feeling!



Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0