Someone special

vaknade upp av att min söta katt låg bredvid mig, hade kurat in sig i mitt duntäcke.

Gick iallafall upp tillslut efter att jag dragit mig en stund i mina varma sköna säng. Jag vet att den inte är speciellt stor men jag bara älskar den, så kan inte byta ut den emot någon ny säng. Haha det där lät verkligen konstigt, som om jag prata om en männsika istället. Men som sagt det sägs ju att vi sover 1/3 av vårat liv så bäst är väl då att man har en säng som man älskar, och även älskar att älska i haha.

Var ute och gick med min kära fader idag också. Det var verkligen jätteskönt väder ute så vi passade på. Det känns så skönt att man kan prata ut med dig pappa, du lyssnar och är alltid så förstående emot mig. Jag älskar dig!

Annars då jodå livet leker, vilket man kan anse som bra eller dåligt. Men huvudsaken är ju att man mår bra:)
Våren är ju här iallafall, så nu kommer vårkänslorna fram, så mysigt så.

Våga visa mer Glädje i vardagen!


Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0