Tiden går fort när man har roligt!

Jaha söndag igen då, tråkiga söndag.

Helgen däremot har vart helt vänd än tråkig kan jag meddela, det har bjudits på mycket skratt och även tårar but that´s what life is about.

På fredagen hämtade min fader mig efter jag slutat jobba. Kom hem och bytte om eftersom det var så underbart väder så kände jag för att ha något skönare på mig. Fick skjuss till min älskade vän ida, blev till att grilla på kvällen, så mysigt så verkligen. Efter den goda maten gick vi ut med hundarna på en promenad:). Blev till att se film på kvällen ( Ghost Town) måste säga att filmen var väldigt bra, och känslig som jag är så lyckades det komma tårar även i denna film. Innan jag och vännen skulle sova kom vi in på ett ämne att prata om som gjorde att vi höll oss vakna väldigt länge. Samtalet vi hade handlade om LIVET... behöver jag säga mera. Det är helt sjukt vad man kan komma fram till och fantisera till egentligen, men det sägs ju att man ska våga låta sin fantasi flöda, och med andra ord det var det vi gjorde. Men jag måste säga att jag tycker det är intressant vad det gäller drömmar, varför vi lever- helt enkelt frågor som vi kanske aldrig finner svar till det är därför fantasin finns.


Lördagen såg ut som så att vi vaknande ganska skapligt, åkte hem till mig för att äta mat. Sedan kördes musiken igång på högsta volym och make upen of course. Ida och jag sprang emellan alla speglar som fanns för att se så att man såg bra ut ifrån alla möjliga sidor och håll. När vi väl var klara så begav vi oss till vännen My, och för er som inte vet så fyllde denna underbara vän år, hela 19 år ojoj nu känner jag mig verkligen gammal haha. När vi kom dit var grillningen igång så det stod härliga till. Medans vi väntade på maten så tog vi lite kort och satt och pratade om vart vi skulle tillbringa kvällen/ natten. Satt ute och åt maten eftersom det var sådan underbart härligt väder:), efter att vi ätit oss mätta och solen gått ner blev det till att gå in och sjunga karaoke, tomas ledin blev först ut och en blandning av allt möjligt. Gott och blandat är bäst! Blev självklart att åka in till krogen, hugo blev det bestämt. Inte alls mycket folk när vi väl kom dit men jag, my ( födelsedagsbarnet) och Ida vi tog oss i kragen ( som vi inte hade någon) men vi gick ut och verkligen ägde det där golvet kan jag lova! Vi dansade som aldrig förr, ibland måste man bara visa andra hur det ska gå till haha.

Telefonen ringer när vi står och dansar till en jättebra låt, då är det kussen som skriker i mitt öra att han är vi statiol macken och vill att jag ska komma ut så det var väl bara att göra som kussen sade. När jag kommer ut möts jag upp av en hel dragen kusin och hans tjej och några kompisar till dem. De står där och dricker den goda ölen och cidern som är sådär halv ljummen. Ger kussen en kram och betämmer oss för att bege oss in igen, i värmen så att säga.

Måste även säga att vi träffade väldigt många trevliga igår, vissa som jämt hänger på krogen medans andra som man inte alls ser ofta. Träffade Sanna en tjej som verkligen är jätterar och gullig:). Hon har också gått på haga- florist och var även med i lucia tåget som jag även var med i. Hon kom ihåg mitt namn och jag fick massa komplimanger om att jag har så fin röst och att jag verkligen kan sjunga, niger och ler. Underbara människa!

Har precis gått ifrån hugo och är påväg till bilen, säger hej då till mannen med det stora D. Sätter oss i bilen alla 3 och här kommer en koversation mellan My och Ida.

Ida-
Jag tycker vi att ska åka till Max, kan ju ta drivern :D

My- Ida jag har ju redan lagt i drivern

Jag tror aldrig att jag garvat så mycket vi alla 3 låg vikta av garv haha. Ja det sägs ju som sagt att ett skratt fögyller dagen och vad kan inte vara härligare än att skratta med sina vänner som jag bara älskar så mycket! 

Huvudsaken är att man försöker vara rolig, även fast att man får orden tillbaka " Nu var du rolig du"

Haft en kanontrevlig helg, och grattis igen min vän My hoppas att vi förgyllde din dag och gjorde den oförglömlig:). jag säger som my skrev i sin blogg "
det är bara en myt att man inte kan vara 3, vi har skitkul ihop verkligen- så sanningen där är att det handlar om personkemi och talat ifrån hjärtat ingen har så roligt som vi"

Vi är oslagbara!



My, Sanna, Jag och Ida


Jag och vännen Mathias


Jag och min Älskadevän Ida



En underbar helg med mycket skratt och glädje som förgyllde mig. Pusskalas är ju inte fel, speciellt inte med dig. Mycket dansande höfter, och sexig attityd.

Ta hand om varandra, och tänk som så att livet går inte i repris, så förgyll varje dag!
Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

så söt du är :) det var jätteroligt att få träffa dej! :)

2009-04-27 @ 08:57:31
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: My

Jag hade verkligen en jättebra dag med er. Kunde inte varit bättre. Men jag antar att det blir så när man är med vänner som betyder mycket för en. <3

2009-04-28 @ 08:10:17
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0