Om jag blundar med ett öga så kanske det blir hälften så jäkligt...

Det finns dagar när man vaknar och känner att detta kommer bli en usel dag och dagen tar verkligen aldrig slut, medans andra dagar vaknar man med ett leénde på läpparna och då vill man att dagarna ska vara längre. Kände att det fanns lite sanningen i det, så kan iallfall det kännas för mig ibland. Som just idag har det varit en helt underbar dag, ville aldrig att denna dag skulle ta slut.

Dagen började med att jag sken upp som en sol och var jätteglad verkligen. Jag skulle jobba på den förskolan som jag verkligen älskar att vara på så det kändes underbart!. Sen kan det ju inte bli bättre än att jag och My ska även träna box idag:). Vi har ju som sagt så himla roligt tillsammans på träningen. Den dära känslan när svetten rinner, då får man bara ännu mera lust att träna och slå på dessa mixar. Armhävningar dit och hit, och magträning så det heter duga. kan faktsikt säga att det känns i min mage, men det är så det ska vara. Lyckades även göra något på träningen igår med min rygg. Vi gjorde en  övning och kände bara att det hög till i ryggen och sträckte sig upp til nacken så det stramade regält. Men gambler som man är så tjöt jag lite och sen var jag uppe på benen igen. Smärta är ju bara ett ord sägs det...

Här kommer en jätte fin bild på mig och mysan efter träningen. Det sägs att man är snyggare neutral så att säga:)!



Nästa vecka är vi på boxen igen, det här är så jäkla kul! :)


Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0