Jag skulle kunna få betalt för att prata.

Då var det påsklov vilket verkligen visar sig vara sant med tanke på att jag inte alls har lika mycket jobb. Men som sagt kan ju vara skönt att vara ledig också, men älskar verkligen att jobba och vara med det små söta liven:).

Blev ju till att träna box i Tisdags med vännen my, yeah nu ska vi verkligen ta tag i det här!. Jag tror inte att någon annan skulle kunna ha så roligt som jag och my har när vi tränar haha. Vi skriker på varandra som om vi hatar varandra men så är det såklart inte. Men det känns så bra att man tränar med någon som man verkligen kan ta ur alla sina aggressioner på och även få en slänga tillbaka, man måste verkligen tåla lite för att kunna träna med oss haha. Nae men skämt och sido det känns bra att träna med någon som man känner har lika stor motivation till det och vill alltid ge lite mer än 100 % , det blir liksom roligare också.

Har börjat med att äta bra frukost på morgonen om man nu kan kalla de det, youghurt med banan och bläbär. Det var någon gullig filur som sa till mig att jag skulle äta bra frukost just för att jag kan vara lite slarvig med maten ibland. Måste erkänna att jag mår bättre också och känner mig även piggare:).  Måste även medge att säga att jag kände mig som en hemmafru idag, ställde mig och gjorde i ordning fruktsallad efter frukosten för vännen My skulle komma:). Blev även till att laga mat och sen diskning efter. För er som vill veta så var fruktsalladen jättegod (självklart för att jag hade gjort den), maten var också god även fast att det bara var nudlar men vadå det är ju gott!. Jag är en person som verkligen älskar pasta så den människan som ska leva med mig kommer få äta pasta flera gånger i veckan, bu eller bä?. Någon specialitet som jag har är att fyllekäk kan oftast bli makaroner med ketchup och allvarligt jag tycker det är gott. Nu vart väldigt mycket prat utanför ramarna märkte jag, jaja det är väl så när man älskar att prata. Här kommer iallafall en bild på min fruktsallad med glass och grädde, ska det vara så ska man slå på stort:)!



Överraskade även mina älskade föräldrar med kaffe och fruktsallad när de kom hem efter jobbet, och gissa om dem blev glada :). Självklart trodde det var något jag var ute efter för att jag ahde fixat och donat, men jag log bara och sa att jag ville vara snäll.  

Jag Älskar er så oerhört mycket ni är bäst helt enkelt. Mina förebilder :) ♥


Senare på kvällen kom Corre så hon åt mat hos oss, det blev potatisgratäng med kassler. Sen pratade vi massa och det kändes jättebra. Vi löste även korsord så som gamla tanter gör, så mysigt så:).


Nu orkar jag inte skriva mer, lite hemligheter måste man ju få ha:).

Ta hand om varandra kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: corinne

jag tycker om dig så mycket <3

2009-04-10 @ 23:51:41
URL: http://corinnelaine.blogg.se/
Postat av: jj

msn??

2009-05-27 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0