solen lyser himlen är blå...

så himla underbart, vart ute och gått i det härliga vädret, man kan inte annat än älska det!. Gick och satte mig på en bänk, alltid när jag lyssnar på musik eller bara kopplar av så kommer det så mycket tankar upp, vilket kan vara jobbigt ibland. I detta fall var det bra tankar och de gjorde mig stark på något sätt. det fanns saker som jag behövde tänka igenom, saker som är viktiga för mig. Sitter själv på bänken och njuter av solen, musiken fyller tillvaron. Överallt runt omkring mig är det liv och rörelse, den gammla damen som långsamt fös fram av sin rullator, barnet som säkert fått sig en ny cykel till det häriga vår vädret, mamman med sina kära barn som är ute och lekar i sandlådan. Det är så härligt att se att så många lockas ut till det härliga vädret:). Är sugen på glass så kanske bli en sväng till halvars :) de har ju öppnat och har ej vart där än. Aja får se vad vinden tar mig blir säkert bra:).



Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0