Min Påskafton

Sliten och trött, upphetsad och jagad. Det var så ungefär min dröm sluta...

Vaknade av att min mobil ringde, var vännen Ida som ville att jag skulle komma en sväng till henne för att sminka henne, hon skulle nämnligen bort på 50 års fest idag.

Kändes så himla underbart att träffa min vän igen. du/ ni har vart borta i 2 veckor men för mig kändes det som en evighet! Min kära vän hade köpt prestent till mig därifrån och det var verkligen fina saker som jag blev så otroligt glad över.

Ett  vykort ifrån platsen där de var

Ett ljus format som ett hjärta, med texten " jag älskar dig" på brasilianska. Luktar även ljuvligt

Fashinerande örhängen inte nog med att de är hand gjorda ( satt någon på stranden och gjorde dem) de har desutom en speciell färg som jag bara älskar " lila" :)

Du ska veta gumman att dessa saker betyder mycket för mig. Är väldigt glad över det jag fick och uppskattar din tanke till mig.  Jag Älskar Dig min bästa vän ♥



Efter att jag träffat min underbara vän gick jag till min kusin som bor i kimstad, där var släkten så var verkligen trevligt. Det bjöds på Påskmiddag och härlig god efterätt. Det var så härligt att träffa släkten igen, det blir en sådan underbar stämning när vi alla träffas. Det blir flummel prat, massa nya nyheter om vad som helst, skratt och man får nästan alltid reda på något nytt varje gång. Låter som om vi är galna, men hur är det man nu säger igen? . jo just det SLKÄKTEN ÄR VÄRST! men jag älskar dem verkligen :).

Mitt Änglabarn och jag. älskar henne så otroligt mycket!





Kvällen annars bestod av mys, mys, mys :)

Jag hade iallafall en väldigt bra Påskafton, kunde inte ha blivit bättre. Hoppas även att ni hade det bra. 

Till fina du.

 Kramar Ella ♥ 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0