Let the sun go down on me

Söndag idag då, tyvärr inte lika fint väder som igår men jag mår bra ändå :).  igår var jag hemma hos Tina sov hos henne från fredagen till lördagen. Vi insåg att det var fint väder ute så vi gick ut och satte oss i det härliga vädret, brillorna på självklart. Det hela började med att jag skulle åka till stan för jag skulle hämta fribiljetter och kan säga att det blev inte bara det jag fick med mig hem haha. Jag shoppade även lite också,. men jag känner att jag är så värd det. Man måste ju kunna unnna sig saker även fast att det svider i plåboken. 
Mina inköp
* jättesöt spetstopp
* jättesöt blommig tröja
* Örhängen och 2 nagelack ( vit, Orange)
* Sexig lila bh







 Sedan började kvällen med att lägga make up och vingla omkring med vinglaset. Hemma hos Tina var det verkligen full rulle, musiken ekade egenom hela lägenheten och säkert hördest våran ljuva stämma mest av allt. Det var jag , Tina och Erica och sen 2 vänner till Tina, riktigt trevlig hade vi allafall. En sak bara kör inte ölspelet med att klunka vodka lime det går inget bra, jag lyckades inte med det kan jag säga så fick ta en bira istället. Blev genast mycket lättare att köra vattenfallet haha ingen kommentar. Krogen kom vi iallafall till sen, blev hugo för våran del. Måste verkligen tacka för en sjukt trevlig kväll.


Bjuder även på en bild av min OUTFIT för kvällen


* Dagens bästa mening ( vi ska inte dricka så mycket idag, det visade sig ju att det var en lögn haha ) Tack än en gång för en jättetrevlig kväll gummorna mina. Måste även meddela att kvällen slutade väldigt bra för min del:).


Ta hand om varandra Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0