vänskap på hög nivå ♥

Träffade vännen Madde idag:) Jag hade överraskat henne med att baka kladdkaka, så mumsigt. Efter att vi ätit den njutbara kakan bestämde vi oss för att gå ut och gå i det härliga vädret:). Vi var ute i 1 timme och det var så himla skönt vi fick båda även prata ut om våra innersta känslor. Vilket känns så skönt när man har en sådan vän man kan prata allt med. Jag behövde verkligen lätta på mitt hjärta, är tacksam för att du fanns och lyssna så som jag lyssnar på dina tyngre känslor, that´s what friends are for <3. En väldigt lyckad och trevlig dag, jag är glad som har dig min fina vän. Vi har känt varandra länge du och jag enda sedan vi konfimera oss och det är ju ett bra tag sen. Vi ses inte ofta men när vi väl ses så är det som om inget är förändrat allt är på samma sätt som det var då. Det är sant tecken för våran vänskap att bara för att tiden går och man inte finner tiden till varandra så förändras inte vänskapen man delar, utan man tar vara på det få stunderna och uppskattar dem med glädje:).



Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Madelaaajn

Jag älskar dig gumman, Friends forever and ever :*

2009-04-06 @ 20:24:13
URL: http://madelaaajn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0