What a successful day!

Gick kanon bra på jobbet, Blev så himla glad idag när ett barn ville komma upp i min famn, det barnet är blyg av sig. Men hon kom upp min famn och sen la hon sina små armar runt om min hals och gosade in sig i min hals. barn är verkligen speciella och de ger än så mycket lycka.

Efter jobbet kom min kära fader och hämtade mig vi åkte till min mosters man jobb. Hade bestämt mig att jag skulle köpa en Notebook cool pad. Känns mycket bekvämare med bärabara datorn när man har en sådan under. Blir inte lika varmt när man ska ha datorn i knät eller på sängen. För att få till en extra snygg än så blev det en med lysdioder haha. Som sagt ibland räcker det med en liten sak för att man ska bli glad. Köppte även nya hörlurar till mobilen, mycket bättre ljud nu!


Fick mina kläder som jag beställt idag också, blev så otroligt nöjd med allt. Det var som om kläderna var gjutna för min kropp:). Beställde 3 jättesöta klänningar och en bikini, här nedanför kommer bilder.




Hittade finally en lila bikini, så som jag har letat. En till bikini till min lilla samling :)
Fast denna lila tror jag kommer slå bäst nu sommaren 2009.

Min lilla samling!



Ta hand om varandra Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0