Det är stunder med er som sprider glädje

5. Augusti Klarsjön
Bestämde oss för att bada, så blev att åka till Klarsjön. Har aldrig vart där men var ju kanon fint verligen inte så stort men det funka:). Det var sanna och Danne som var fiskarna i vattnet, medans jag själv föredrar hellre land. Satt på en sten och solade och hade det så härligt så medans Danne och Sanna blev barn på nytt igen. Danne hade köppt med fika, så rart så.


         


7.Augusti
Blev till att åka hem till mor och far för att gratta mor i förskott. släkten var där och sen kom Sanna och Danne också:). Vi åt smörgåstårta och dumlekakor,arraksbollar som min mor bakat. Vi spelade även Yatzy, och självklart vann jag, har verkligen tur vad det gäller spel. Med andra ord kanske otur i kärlek... Spelade också vem vill bli miljonär.

    

   



     Blev taco och filmkväll :)

     
så där mysigt och trevligt som alltid när man har er i sällskap

9.Augusti S:t  Anna
Dagen spenderades med sol, bad och picknick. En helt amazing dag

      

   
Hem till mig på kvällen för att se film och svulla godis, blev att se * En fyra för tre * avsnitt. Ni som inte har sett dem, säger bara en sak se dem! :) ni kommer inte ångra er.

11. Augusti  Middag och film
Till middag lagade jag och sanna kycklingfilé med potatisgratäng och sallad, så gott så. Middagen var klar men karln var inte här i tid för det, Danne alltså med andra ord. Att karlar aldrig kan passa tiden :D!. Efter att vi ätit upp och känt oss nöjda och belåtna belv det till att ta fram efterätten dvs massa choklad och karameller. Hade nämnligen varit i Gamla Linköping med jobbet så handlade hem lite smått och gott och självklart bjuder man på det till sina vänner:). Vi såg filmen the Hangover, jägarns så bra den var! :). Blev också att se mer avsnitt av en fyra för tre, kanoners.

Det brukar ju sägas att tiden går så fort när man har roligt, men just idag gick tiden så sakta förstår ej varför för tråkigt är det sista vi har tillsammans.

Ingen är så galna som vi, denna kväll kunde inte ha slutat på ett bättre sätt.
 Danne ställde även upp på att göra äggröra till Sanna och mig:) Så gott! 

Bjuder på denna, jag och Sanna dansar macarena
 som sagt bara för att vi är så bäst! :)



VI ÄR OSLAGBARA

Lyckans kramar

Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

vilka underbara dagar vi haft tillsammans och fler ska det bli garanterat! klart vi är bäst och ingen har så roligt som oss!:D Tack för att jag har en så fin vän som dig<3

2009-08-13 @ 12:20:16
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: S

ps. menar, Tack för att jag har så fina vänner som er! :)

2009-08-13 @ 12:21:27
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0