Du är stjärnornas glans

vad vore jag om inte du fanns?

Du är den som skulle hjälpa medans andra ser på, du får mig att inse att man kan se världen utan att stå på tå.
Du lyser som stjärnorna en vacker natt, ditt hjärta är jordens finaste skatt.
Jag är så tacksam för att få vara din vän, och finnas vid din sida.

Du är min bästavän, min ärlighet min lycka, med dig kan jag skratta och vara glad det spelar ingen roll om det är en dålig dag. Du får mig alltid att le.



Jag älskar dig vännen min


Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin du är min vän <3. Du & Jag vi har upplevt mycket med varandra, och mycket mycket mer kommer der bli. Puss din B2

2009-08-18 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0