Idag är det din dag ♥

Detta inlägg tillägnar jag till mina älskade mor.

Du har funnits där för mig i alla lägen, även fast att hinder har varit i vägen.
Du har givit mig kärlek och hopp, en vacker blomma ifrån en knopp.
stunder när jag har fått krypit upp i din famn och bara fått vara i din närhet, där finner jag trygghet.
Vi har varit med om så mycket du och jag, vilket har fört oss närmre och starkare tillsammans.
Jag älskar att se dig le, solens alla strålar är inte ens nära dess like.


Värmande ord och uppskatting till tusen, i din närhet har jag aldrig känt mig frusen.


Du är min kära och fina mor och även min sanna och eviga vän, Jag Älskar Dig något så otroligt mycket!

Ett stort grattis till dig på födesedagen min kära mor. Ett stort grattis även till min kära moster som också fyller idag.

All lycka och kärlek till dig


Du är föralltid älskad min mor ♥


Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

Vilka fina ord till din mor! Hoppas hon fick en fin födelsedag:)

2009-08-12 @ 03:18:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: malin

va fint :) hoppas hon hade en bra dag :)

2009-09-03 @ 21:34:43
URL: http://lilopauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0