Stockholm 1 Augusti

Har inte skrivit på länge har jag upptäck, har hunnit med och gjort massa roligt iallafall :). Såg att jag hade glömt att skriva om sthlm när jag var där med mina favoriter :). so here it comes

Vi åkte ifrån kära norrköping väldigt tidigt på morgonen bussen gick över 7, Väl där träffade vi rara Sanna som såklart skulle följa med. I bussen hade tänkts att vi skulle flumma och ha oss och leka galna babianer, men som sagt 2 timmar sömn gör att man deckar istället, så det var det jag gjorde på bussen, Ja sov och det var så skönt så.

Väl framme i sthlm gick vi till donkan för att äta frulle, det var ett klokt beslut för min mage skrek av hunger. Gick först till gamla stan för att titta runt lite, det är en sådan mysig och härlig plats att bara gå omkring och vara. Lukten av alla dess choklad och annat sött och gott gör än ju tokig... speciellt om man är galen i choklad så som jag är. Gick in på topshop fick med mig en hög svart kjol och leopard tunika, tänker inte visa bild här utan ni får helt enkelt hålla utkik efter mig haha. köppte även ett par jesusandaler, ett par bruna kanon fina!  
Gick och satte oss på en jättemysig resturang i gallerian innan vi åkte hem, serverades väldigt god mat.

Väl på bussen var det skönt att bara få sitta ner och koppla av, var så otroligt trött så blev att sova i bussen hem också.

En kanontrevlig dag var det verkligen :) Tack så mycket för att ni förgyllde min dag ♥

             


Ni inspererar mig


Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

Tack själv gumman<3

2009-08-10 @ 23:43:01
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: My

Tack själv min vän<3

2009-08-12 @ 15:09:57
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0