Vad vore tv utan reklam?

Vissa reklamer är och blir jag så trött på, vissa har inte ens något sammanhang medans andra bara är dåliga helt enkelt. Självklart finns det även bra :)

Det här är en av mina favoriter
 

Nostalgi känsla



Den här minns vi väl alla, måste bara säga att jag blir så irriterad och besviken på den liknande reklamen fast med en gammal tant. Det passar sig verkligen inte och reklamen blir löjlig istället, så bort med tanten! tillbaka med den urgulliga och charmiga bebisen.  



Ja ni det har ändrats mycket genom åren, och det som irriterrar mig är även också att det alltid ska vara samma jäkla reklam hela tiden, Som exempel om man ser en film på tv och det är reklam då är det ju samma visa om om igen.

Tänk egentligen vad mycket man får veta just för att det finns reklam, nya schampot som ska göra ditt hår glansigt och lent- använder det märker ingen skillnad!! jaja det var ju värt ett försök iallafall... så mycket skit som man går på men vadå det finns även en färgklick i det också.

Måste även säga att det finns någon reklam nu som handlar om något piller man ska äta för att bygga upp muskler och leder och att kroppen ska må bra, ser den reklamen varje morgon jag jobbar, och alltid lika roligt " NOT ". Om det är någon som är tjatig så är det den.

kommentera gärna vilka/ vilken som är eran favorit eller har du kanske även någon man får huvudvärk över.



faith and love

Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0