we live and we learn

Saker och ting är svåra tuffa och väldigt jobbiga, men även fast att känslan trängs egenom varje artär så har livet även sin färgklick där. Den dära känslan som känns som att bli kvävd inifrån, den gör bara så himla ont, men med tiden lär vi oss, vi lär oss att den tiden är inte värd att lägga ner energi på. Vi ska aldrig känna rädslan av att göra det vi vill, känns det bra för stunden då är det rätt just då, ett tecken på att vi har vågat valt vägen som hjärtat säger. Våga lyssna på vad du själv vill, vad din kropp, själ och hjärta väljer. Tankar och för mycket funderingar har lätt att trilla in just vid fel tillfälle och man kan lätt bli lurad, bli inte det utan lyssna till dig själv.

Det är många som blivit sårade, även jag av att man inte har gjort det man viljat göra för att man inte vågade tänkte för mycket på vad som skall hända sen. Om det känns rätt varför inte finna sig till det då, våga stå på dina ben. Det är din egen väg du skall gå inte någon annans och ingen annan skapar den åt dig.

En dag vinner du på att du alltid har vågat, och alltid har valt din egen väg

do not be afraid to be who you are

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

så hilmla bra skrivet och kloka ord min vän<3

2009-08-02 @ 19:18:14
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: S

*himla

2009-08-02 @ 19:18:53
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Märi

Jag kan inte mer än hålla med Sanna! Jag ska ta till mig av dina kloka ord! Puss <3

2009-08-03 @ 15:00:29
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0