Det är otroligt!

Igår kväll satt jag och såg svenska hjältar på tv och man kan inte annat än att bli rörd... det var många tårar som föll den kvällen.

När jag ser människor som räddar liv egenom att sätta sitt eget liv i fara blir jag väldigt varm inombords. Tanken att finnas för våra medmänniskor och hjälpa dem så som vi själva velat att de skulle ha funnits vid våran sida.

När de sex hjältarna visades upp kunde jag varken sluta le eller gråta, det var riktig lycka med andra ord! Vilka guldklimpar det finns i våran närvaro som vi kanske inte alls ser...

Alla människor är värda att bli älskade!

För att just du som individ ska vara en vardags hjälte, Le emot världen- världen ler emot dig

Var aldrig rädd för att le emot någon, ett leénde smittar av sig och kan sätta värde i någon annans liv.





Kanske är du en vardagshjälte? om inte se till att bli det.



Tänk vad ett leénde kan göra... erkänn att det smittar av sig! :)

Sluta aldrig le, sluta aldrig visa värde till andras liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0