Tusentals Diamanter

Hade svårt att sova inatt, vet inte riktigt vad de berodde på... trött var jag iallfall så gissa vad jag gjorde?!. Jag låg och beundrade min fina som låg så sött och sov, när jag tittat på han ett tag blev jag så varm inombords att jag somnade sött som ett litet barn ( lycka ).

Med dig finner jag en glädje och massovis av lycka!



Sitter nu och har precis duschat, ska fixa mig snart. idag blir det en heldag med mina vackra tösor :), vi ska gå på stan och julhandla och sen fika och tillslut laga middag ihop, kan inte bli så mycket bättre!. Det kommer bli så lyckat, det vet jag! just för att jag får tillbringa en dag med att glädjas med mina fina vänner. ♥

Snart julafton, förstår inte att det går så fort...


Hoppas att ni får en underbar tisdag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0