Mitt hjärta har skrikit efter dig!

Det så så sant, det har mitt hjärta verkligen gjort. Har saknat dig något så enormt mycket när du var i Thailand, men nu är du äntligen hemma! :)


Nu ska jag snart få träffa dig igen och jag är så lycklig, hur ska jag beskriva hmm... jo såhär! Du vet när barnen längtar så tills tomten kommer och man ska få massa juklappar och man är så förväntansfull och lycklig så man kan se deras leenden i deras ögon... exakt den känslan känner jag för att äntligen få träffa dig igen och istället för juklappar så ska jag få krama om dig igen min vän. Det ska bli så himla underbart att få umgås igen och ha sådär himlans kul som vi har och få skratta så alldeles mycket.




Du har vart saknad min ängel. 

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag åka och kramas massa med min vän :) wiie


Ta vara på värdefull vänskap ♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är ju för underbar!!!<3<3<3

2009-12-12 @ 02:28:21
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0