Om alla gör något så kan vi lyckas!

Jag kan själv bli så frustrerad när man hör människor som tänker att jag kan inte göra något åt att det är som det är... jag pratar då om hur våra medmänniskor mår, att man kan inte rädda allas liv. Vilket är helt sant! Du kan inte rädda alla människor men kom ihåg att du kan alltid göra något för att förändra.

Jag är inte guds bästa barn, jag har gått förbi de som står och vill ha in pengar för att rädda våran värld, men som sagt då ska jag också även säga att det gör ont i mig att jag bara går förbi, när jag som sagt ändå kan ge en liten hjälp.

En människa kan inte göra allt, men om vi alla hjälps åt så kan vi lyckas!



Vi måste ta vara på allt runt omkring oss, ta vara på det som vi har men även det också som vi inte har...

Att göra något litet är mer värdefullt än att inte ens försöka förändra, hjälpa och finnas till



Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är så klok vännen, allt det du skriver är något alla borde ta till sig, och tänka på en extra gång!



Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!



<3

2010-01-04 @ 22:24:10
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0