Jag blir lycklig av att vara med dig!

Idag äntligen fick jag träffa min kära vän Ida, så mycket som jag har saknat dig! Hoppas att du vet att jag finns för dig i alla lägen och är så lycklig för att du hittat någon:)" nämner inget namn" . Du är värd något väldigt bra och allt jag vill är att du ska må bra och vara lycklig. Du anar inte hur lycklig jag blir av att se dig lycklig, det går inte ens att klä i ord. Eftersom att du är min andra halva så kan du nog tänka dig vilken stor lycka som finns inuti mig just nu, Du har den där blicken som bara utstrålar någon väldigt speciell känsla, som sagt kan inte klä lyckan jag känner i ord. Men är verkligen så glad för din skull min bästa vän.


Det sägs att vi alla har någon ,som en mening till att finnas i våra liv, någon speciell som ska finnas där när vi beslutar oss för att ta nästa kliv. För mig känns det som om du är den personen, den människan som alltid kommer att finnas vid min sida alltid kommer att finnas i mitt liv vad som än händer.

Jag och vännen bestämde oss för att baka så blev arraksbollar, så himla gott!

Would you like to taste?

Jag Älskar Dig Ida Unnarsdottir Du är min bästa vän!

Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0