Plugga matte B dag!

Idag har jag vart riktigt duktig har vart med Tina och Madde, plugga matte B. Och kan säga att det är inte det roligaste precis, men allt funkar med trevligt sällskap visade det sig :)!

Madeleine som är min egen lilla frisör, kom också på att vi känt varandra snart i över 7 år. Vad tiden går fort när man har roligt som man brukar säga, förstår inte åren bara springer iväg. Snart är man gammal nog att man tar sig fram med sin rullator med ringklocka på. skoja bara! men jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen allt bara springer iväg. Madde pluggar också matte B på komvux så känns bra att hon och jag kan hjälpas åt med det så att vi klarar det! Slå ihop våra kloka hjärnor. Måste bara skriva också att vi har väldigt många minnen tillsammans, både positiva och negativa men vadå det är ju det livet handlar om och mer behöver jag inte säga här. ♥



Ikväll blir det att se filmen The Reader tända lite ljus i hela rummet och dricka gott te, kan det bli bättre?!



Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0