Träffa Corre ♥

Det var trevligt att träffa dig igen gumman, kanske inte så länge sen vi sågs om vi räknar med alla gånger som vi syns på fyllan och dyllan men det är en annan femma :). Vi satt och prata om massa, kanske inte ska gå in på detaljer här men kan lova att vi hade våra stunder när vi inte kunde sluta skratta. Tänk så mycket vi har vart med om, jaja det är gammalt men som sagt ändå ett minne vare sig det är bra eller dåligt. Sedan hade jag ju bakat arraksbollar med Ida för jag tänkte överraska Corre med det, men hon tyckte inte om mina arraksbollar så det blev ju inget bra men men that´s life :). Som vi sa så ska vi inte bara prata om att vi ska ses vi ska även se till att vi gör det också ! :) Låter som en väldigt bra idé tycker jag. Du är så gullig och rar corre  snuttan<3

Underbart trevlig dag! måste jag säga ♥

Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: corinne

du skriver så fint gumman <3 blir glad av att läsa att du hade trevligt, för det hade jag med! :D förlåt att jag inte gillade de där bollarna, men jag tog ju igen genom att äta andra kakor så det sprutade ur öronen! :D hihi <3

2009-02-27 @ 20:17:36
URL: http://corinnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0