Usch, fy och blää

Jag vill verkligen inte alls må såhär mer. Trodde att jag skulle må bättre av att ha legat i influensa i en vecka, men nej då börjar hostan att bli jobbig så jag har fått en j*vligt jobbig torrhosta. Började med att jag inte knappt kunde röra mig för jag hade hostat så mycket så att jag fått ont i revbenen. Men imorse var det jättejobbigt vaknade av att jag inte kunde andas så satte mig upp i sängen och börja gråta för kände att jag hade som kramper egenom hela bröstet och det gjorde så ont så ont. Min kära underbara mor har iallafall vart och köppt tabletter till mig på Apoteket idag som tydligen ska hjälpa emot torrhosta. Jag lovar jag blir snart tokig av att hosta hela tiden och inte alls få någon sömn på nätterna.

kan inte allt detta bara försvinna, vill bli frisk!

Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0