Kärleksfulla människa!

Detta inlägg vill jag tillägna min bästa vän Francisco Gonzalez jag hoppas att du vet att jag värdesätter våran vänskap något så enormt mycket!. Jag vet att det inte alltid i livet finns tid för att hinna ses och bara umgås, att man även har andra saker att göra. Men med det menas det inte med att man glömt bort varandra, inte när man talar om de riktiga vännerna. Jag ser dig mer än som en vän, du känns som en bror för mig som alltid finns i alla lägen oavsett vad som skulle hända. Jag hoppas du vet att jag finns även för dig alla lägen och vill alltid ditt bästa, att du ska må bra och vara lycklig!.

Jag glömmer aldrig de stunder när du verkligen funnits där för mig. Kärleksbekymmer och livsplågsamma saker men du har ändå hjälpt mig upp och visat att jag klarar allt sålänge som jag vet att du finns där. De stunder när vi bara ringt till varandra med tårar i halsen så man hör inte vad vi säger men just att bara höra att man finns där för varandra och
lyssnar gör än så varm inombords.

Jag uppskattar verkligen de gånger då du funnits för mig och visat att jag istället ska ta vara på mitt liv och inte kasta bort det på små saker. Då du alltid fått mig att skratta och även att jag känner att jag kan gråta ut i din famn. Den gången när vi kramade om varandra och jag grät så jag nästan tappade andan, det gjorde så ont i mig! men att du fanns där gjorde att jag kände mig trygg och jag kände att jag kunde få gråta och inte hålla in på mina känslor.

Jag måste även säga att jag älskar din familj något så enormt mycket de är sanna Änglar. Jag är även glad att du har hittat kärleken vännen, jag hoppas på lycka mellan er. Jag blir lycklig av att se dig lycklig och det värms inom mig att se dig så glad och kär. Du är värd något väldigt bra och Malin är en helt underbar tjej, så ta vara på varandra.


Det handlar inte om att alltid ses och prata med varandra utan att veta att man finns för varandra och ställer upp när man verkligen behöver sin vän, en sådan vän är du för mig Franny.

Jag älskar dig och jag är glad att du finns i mitt liv. Jag tar vara på dig, är rädd om dig vännen! Du kommer alltid att finnas på en speciell plats i mitt hjärta ♥



Ta vara på era sanna vänner ! Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0