Ögongodis


Hur är det egentligen att vara en kändis hela tiden att tänka på sitt utseénde. Jag skulle också vilja gå i dyra vackra skor som man bara smälter för när man ser man vad är egentligen syftet till det? jo! att jag efter bara en kort stund får väldigt ont  och ömma fötter och kvällen slutar med att man kommer hem med svullna fötter och blåsor och vad minns man då egentligen av den kvällen, ja det kan man undra? Aja. Alla dessa exklusiva underbara klänningar som man bara blir helt beroende av vad ger det? jo! att plånboken får lida för ett tag. Att vara vacker ska kosta så mycket är det verkligen värt det? nå vad tycker ni?. Under kvällens gång tävlas det om, inte öppet men det gör man om vem som hade den dyraste känningen och vem som klarade av att gå de dyra prada skorna som hade sjukt hög klack men så otroligt sngga.

Ja ni vilken värld vi lever vi. Man ska vara glad över den man är för jag skulle inte vilja vara någon annan. Klart att man ibland tänker att man vill se ut som någon man ser just för att den personen var så vacker eller att man vill vara hon för att hon har så mycket pengar och kan verkligen köpa allt!. Men nej jag är glad att jag är just jag självklart har jag även mina fel och brister men som alla vet ingen är perfekt.





Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0