solbrillor och läppglans

Någon mer än jag som verkligen längtar till sommaren nu?!

Tanken att bara gå ut genom dörren i snygga shorts och ett snyggt bälte, linne, vest och ett klatschande halsband till och brillorna i högsta höjd och läppglanset som glänser i solen. Shit vad jag längtar tills solen skiner och brännan kommer fram på kroppen, bara att få njuta av det fina vädret. Sitta i gräset med världens godaste lakrits och polka glass och bara njuta helt enkelt.

Hatar detta väder som är nu grått och trist och allt runt omkring än blir bara ett mörkt rum. Man stänger in sig och går inte ut för att det är för kallt. Det enda som man egentligen verkligen kan få sol av är att lägga sig i ett solarium vilket inte alls är fel måste jag medge!. Men ändå så är det ju inte samma känsla som när den riktiga solen lyser och allt känns bara så himla underbart. som sagt verkligheten är oftast bäst.

På tal om sol vore inte alls fel att åka utomlands, skulle jag ha ekonomi för det lovar jag att jag skulle åkt för längesen. Saknar Bulgarien så otroligt mycket! vill dit igen vet att jag sagt att 3 gånger på samma ställe får räcka men jag vet inte vad det är som gör att jag lixom blir så beroende av det. Vet iallafall att jag trivs något enormt stort där och kanske har blivit som en trygghet för mig eftresom som jag känner att jag vet vart saker och ting ligger så man slipper leta sig fram. Men ibland sägs ju det vara bra att förnya sig också att våga prova på andra ställen än just bara dem man vart på. Hoppas iallafall att det blir en helt underbar sommar ska ta vara på varje solsken:)


Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0