Vilka Glädjespridare!

Det är helt underbart vilken glädje barn kan ge oss. Ett litet leénde från ett barn gör en varm inombords och så mycket lycka! Det var som när jag jobbade nu i veckan då var det ett barn som hade tagit av sig sin ena strumpa och då tittade jag på honom och sa " nej men har du bara en strumpa?" på ett gulligt sätt. Då tittade han på mig med stora rådjursögon och börja små flina, och det tyckte det var jätte kul så han tog av sig den andra strumpan också så att jag skulle kunna säga istället att han inte hade någon strumpa nu längre. Sen sprang han emot mig och gav mig en jättestor kram, så underbart söt liten kille!. Som sagt en liten sak i dina ögon kan vara en stor och värdesatt sak i ett barns ögon. Att bara visa att man ser barnen och att man vill ge dem trygghet och så himla mycket kärlek värdesätter allt. Jag har så lätt att jag kan börja gråta när jag ser barn skratta, just för att man får se deras glädje och lycka och det ger mig 10000 gånger lycka! Jag har min egen lilla solstråle som jag bara älskar så otroligt mycket.



Eleonor Älskar sin lilla dundermega söta flicka Frida, mitt Änglabarn!


Kramar Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0