Alla vägar har sitt pris

Dagen började med att jag gick upp väldigt tidigt skulle på intervju nämnligen, och det kändes som att det gick bra, så nu hoppas jag verkligen!!
Efter att jag vart där så kom My in till stan gjorde lite ärenden och sen blev det till att gå till Hårgänget för att kolla om de hade någon drop in tid. Tur var det att de hade det! Mitt hår ser verkligen ut som blaha just nu så kände att det var på tiden att fixa till sig lite, alltid trevligt att göra sig fin, som jag alltid brukade säga när jag var mindre.
Bara att färga sen också, men det ska vännen Madde hjälpa mig med, så rart.


Medens jag och My väntade på att klockan skulle bli tolv, för de hade bara den tiden.
Så jag och my gick på upptäcksfärd i Norrköping, hittade ett jätte mysigt cafe, så blev till att gå in där och sätta sig och ta kaffe latte och självklart blev det något sött till. Bestämmer mig alltid för att inte ta det men sen är det något som händer i mig att när jag ser choklad blir jag alldeles tokig av mig, det är farligt att det är så himmelsk gott!
Men men måste ju få unna sig också...
kan säga att det var den godaste kaffe latten jag druckit, så innan vi gick därifrån sa vi att det är inte sista gången vi kommer hit.
Så nu blir detta det nya stället att gå till, istället för gammla vanliga glaskupålen som inte alls har någon mysig stämning.
Stammkunder på cafe hur låter det? , ja det går ju att diskutera...

Här bjuder jag på lite bilder iallafall
Det himla mysiga cafet måste gå dit om ni inte vart där. Kan varmt rekommendera det.



älskar denna bild, ger sådan mysig känsla på något sätt

Resultatet av klippningen, jag är helt klart nöjd!

Efter att vart på stan så åkte vi hem till mig en stund, sen blev det att åka till My.
Hennes rara fader hjälpte mig med att stämma gitarren så nu är det bara att börja spela, är så glad.
Mysan och jag satt och spela på varsin gitarr så det blev en riktig trevlig kväll
Tack gumman för denna dag. ♥


Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack själv <3 stamkunder på Café låter alldeles utmärkt tycker jag :)

2009-01-10 @ 22:55:29
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0