Äntligen

jaha då har man haft tidig körlektion idag då, gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Tur det för det är ju bättre att det går åt det bättre hållet än att det går helt åt skogen. Måste verkligen ta tag i det där körkortet nu känner jag, har skjutit upp det ett bra tag nu och såhär kan jag inte hålla på. Men som man brukar säga bättre sent än aldrig.


Har även också köppt den där efterlängtade ...

Här får ni se en enkel bild på vad det var för något


Sålänge som jag har längtat efter att köpa en gitarr,
Finns tyvärr bara ett problem men som blir stort eftersom jag inte kan stämma den så låter det inte så jättebra.
Tyvärr är du inte här så du kan hjälpa mig...
Men jag får lösa det på något sätt, gick in och sökte på google som jag fick tips om hur man skulle göra för att stämma gitarren och sen kunde man höra hur det skulle låta. Men allvarligt det där var svårare än vad jag trodde.
Så ska inte ge mig in i det, antingen får jag vänta på någon som kan det annars får jag be de som jobbar i musikbörsen där jag köppte den att de ska hjälpa mig. Det löser sig alltid!
Längtar tills jag får sitta där i min ensamhet och spela.

Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kommer mer än gärna och stämmer gitarren åt dig <3

2009-01-08 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0