Den som lever får se

Idag blev det till att gå upp skapligt skulle möta upp sara på stan, träffade även My som var på stan det var tevligt:). sedan åkte jag och sara hem till mig. Såklart kom vi lagom hem till att våra bästa år börja, så det var bara att sätta sig framför tvn och titta. Efter att jag kommit med massa olika kommentarer ifrån detta program bestämde jag mig för att vi var tvungna att dricka kaffe, gjorde även en banankaka. Den blev himmelsk god!




Var även på information om Matte b ska tyvärr börja plugga det. Usch känner verkligen inte för det, men vad gör man inte för att komma in på det man vill göra. Så är det någon som är väldigt klok?, klokare än jag vill säga så skulle jag vara så himla glad av att få hjälp med matten. Vill verkligen klara den, ska göra allt för att klara den!.

Nu ska man iallafall snart sova pratade med ida nyss i telefon och för ni som vill veta så pratade vi i 2 timmar och 43 minuter. När vi pratar i telefon så pratar vi verkligen om allt mellan himmel och jord och då menar jag det verkligen också!. Men det känns alltid så skönt att öpnna mitt hjärta för dig, vi lyssnar och förstår varandra så bra gumman. Älskar att bara sitta och skratta i telefon med dig och komma på allt det knasiga som vi gör/ gjort tillsammans.
Minnen lever vi på!


Kramar Ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0