Det börjar bra...

Idag skulle jag och vännen ida gå upp skapligt hade vi tänkt, så satte alarm men som vanligt så orkade verkligen ingen av oss gå upp. Så sov lite och bara lite längre än vad vi hade tänkt men vad gör det om hundra år?. Men däremot fick jag stressa som vet inte vad för jag skulle träffa mikaela 12:15 men fick skicka ett sms och skriva att jag var försenad så om det gick bra med halv 1 istället. När jag väl kom till stan gick vi på stan lite först jag och mikaela, ville se om en necessär jag ville ha fanns kvar, Men typiskt när man inte har pengar så finns den och när man väl har pengar då är den slut:(, usch så ledsen jag blev jag som verkligen hade sett fram emot att få hem en sådan. Låter som att det är något jätteviktigt och för mig är de det, blev liksom kär i den för att den var så fin och skulle passa så bra att ha mitt smink i den. plus att den var LILA och svart kunde inte blivit bättre. Men hoppas på att den kommer in igen jaja nog om problem.

Blev till att käka mat med mikaela det var gott. Mikaela tog tacos och jag tog en jätte god kyckligsallad:) så satt vi och prata massa och hade det trevligt:) massa minnen kom upp, har saknat dig så mycket ♥ Älskar Dig
och minnen lever vi på.


Inte så jätte bra biild men var tvungen att ta kort för tyckte det var snyggt det jag hade på mig idag:)


Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0