Godis är gott!

Idag blev det till att gå upp senare än väntat, gick upp halv tolv och skulle möta vännen Madde på staden för idag är det nämnligen hennes FÖDELSEDAG! :) Hon fyller nämnligen 21 så ville bjuda henne på fika. Det blev att jag tog kaffe latte med chokladboll och madde tog varm choklad med chokladboll, det var riktigt mummsigt:). Trevligt att sitta och prata en stund också, sen bar det iväg till olika affärer. Jag som inte alls skulle köpa något hade jag tänkt gjorde det ändå. Gick in i Lindex och då på barnavdelningen ser madde en kjol tröja som sitter ihop och säger till mig då " det här är bara så du Ella den måste du bara köpa". Gick in och testade den och blev kär så som sagt jag köppte den, köppte även lite annat smått och gått. Gick vidare senare till intima för att titta lite, madde hade bestämt en sak hon skulle köpa men den var slut typiskt!, Jag tänkte köpa något men ansåg att min plånbok inte alls skulle må så bra av det köp just nu:). tack för en trevlig dag gumman,och ett stort GRATTIS till dig igen <3:).

Blev till att sola efter att jag vart på stan, kände att jag verkligen behöver lite färg om det nu blir utgång i helgen. När jag kom hem så blev det till att åka till vännen ida :). hemma hos henne bjöds det på tacos så himla gott var det!. När vi väl hade käkat klart åkte jag och ida in till stan för att träffa lite folk, det var riktigt trevligt. Så blev ingen utgång idag, men imorgon blir det så. Är hemma hos mig nu iallafall och ska sova, käka lite godis när vi kom hem. Kände att jag verkligen var så sugen inte alltid bra i know men vad gör det om hundra år?.  tänk att det är ju helg också:) ska nanna kudde nu Godnatt.



kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0