Like sand through the hourglass… so are the days of our lives!

Det är sjukt att man kan vara så beroende av en serie som man blir galen av att titta på. Förstår kanske inte egentligen varför man är så beroende av just Våra bästa år, men på något sätt så finns det alltid en spänning i det hela. Men det tråkiga är att det ska alltid ta så lång tid innan man får reda på det som man verkligen sitter spänd inför. Det kanske finns små detaljer varför man tittar på det om man tänker i banorna vilka personer det är som är skådespelare. Jag kan säga att jag tycker det är så himla tråkigt nu när det inte är så bra mellan Hope och Bo, är de inte ändå de paret som har den sanna kärleken?. Så har jag känt iallafall, att utan dem skulle inte våra bästa år vara lika bra. Hope är ju en sådan vacker kvinna och hon har sin livskärlek och sina kärleksbarn. Kanske låter lite överrdrivet men det verkar alltid vara så perfekt för dem hela tiden förutom nu då när Billy har en stor roll. Så frågan är varför ser man på våra bästa år?, fördriva tiden eller är det så bra så att det har blivit som ett beroendemedel?.
Otroligt vackra Cloe, Sexiga Rex, Lyckliga paret Hope och Bo
 Bilderna är tagna från google

var tvungen att lägga upp bilder på just dem, Som alla andra säkert också sätt så är ju han den killen som man faller ögonen på, jag pratar såklart om Rex. inte har man väl missat när han har gått bar överkropp och visat sin ursnygga och läcka kropp, aja nog om det. Sedan har vi Cloe hon som måste vara världens vackraste! men som tyvärr har blivit skadad. Ska hon någongång visa sig för sin sanna kärlek så att de igen kan bli tillsammans, eller väljer hon att offra det för att hon skämms för den hon är nu?. Självklart har jag inte glömt Bo och Hope personerna som håller serien i liv och rörelse, det lyckliga paret som har allt, eller?
Som sagt det är väldigt spännande detta och frågan är om inte detta är en evighetsserie?. jaja nu kan jag inte skriva mer det börjar snart 30 minuter kvar bara , har nog gått för långt om man börjar räkna ner minuterna.

kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0