Make your own soulmate

Jag har tänkt på en sak, som sagt ni kanske redan har förstått att jag tänker väldigt mycket och speciellt blir det att jag gör det innan jag ska sova, då kommer allt upp i mitt huvud. Good or bad...

Tänk er att att få skapa sin egen soulmate, är det någon som skulle må bra av det? Att man med hjälp av en dator väljer vilka egenskaper personen ska ha och även att man väljer utseéndet. Den stora frågan är väl då om man bara skulle välja positiva egenskaper eller om man skulle välja negativa också? Genom att man har de båda så lär man ju känna den man lever med mer om man ser ifrån båda sidorna. En negativ  egenskap lär man sig mycket av och man kan även utveckla den till en positiv, det handlar hela tiden om vad man själv gör det till. Så om jag tänker efter så vill jag inte finna min soulmate på detta sätt, men tyckte att det lät lite intressant och ibland måste man få låta fantasin flöda:). Man ska inte bestämma och förbereda hela tiden, då faller ju bitarna som gör livet så spännande som det är menat till att vara.


Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0