Min bästa vän ♥

Nu äntligen fick jag träffa min ängel, som jag har saknat henne.
Vi är som syskon hon och jag , vi känner varandra innan och utan.
Tänk att på 3 år har vi hunnit gjort så mycket och upplevt så mycket tillsammans, på både gott och ont och det är det
som har gjort att våran vänskap har vuxit. Som  sagt man måste kunna se både det positiva och negativa i en vänskap och det är det som gör att man känner att det är sann vänskap, att man vågar visa alla sina sidor, vare sig det är bu eller bä. Vi har vart utomlands i Bulgarien och det är verkligen ett minne för livet. Så mycket nya männsikor som vi träffade och så roligt vi hade det tillsammans, vi skapade minnen som gjorde oss starkare som individer.
Alltid när vi är med varandra så känns det så bra på alla sätt och vis. Det är så många minnen vi har tillsammans och jag vill aldrig att minnena ska ta slut.

Stunder när vi bara sitter och skrattar och flummar fast att det inte egentligen finns någon anledning till det, så frågar någon av oss vad skrattar vi åt, men som sagt då vet ingen av oss varför.
Det är sådana stunder som jag verkligen tycker om, det visar att vi kan släppa loss och verkligen vara oss själva
i varandras sällskap.

Andra stunder när vi bara är allmänt sega av oss och vi inte orkar gå ut, men att vi sen i sista stunden bestämmer att vi ska gå ut och bara dansa järnet av oss.

Stunder när vi bara är hemma och tittar på en bra film och fyller oss med mycket sött, som inte alls är bra men vadå det är ju gott:)
Det som gör mig glad är när man märker att man fått ett sms och ser att det är ifrån dig vännen, och när jag läser så står det " Du är så speciell för mig, finns för dig. Älskar Dig vännen. " Sådana sms får än att känna lycka det är sådana sms som verkligen berör än och får än att känna vilken underbar vän man har som man verkligen inte släpper inte första taget.

Jag trivs med dig och hoppas du vet att du är väldigt betydelsefull för mig.
Har vi inte setts på ett väldigt bra tag så känns det som en tomhet inom mig, för i din närhet finner jag trygghet  och du vännen fyller mitt tomrum. Du ska veta att du är speciell och unik, ingen är dig lik.
Ingen Eleonor utan sin Ida, Du är min bästa vän ♥
Kom ihåg vännen kan jag kan du, som när vi testa musslorna i Bulgarien, vi gör allt tillsammans. Så som sanna vänner gör. Jag finns för dig i vått och torrt hela livet, jag ska alltid finnas vid din sida.
Jag Älskar Dig av hela mitt hjärta/ Din Vän Eleonor




Sann Vänskap finner man bara en gång i livet

Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0