Redo för party

Har övningkört idag också med min kära far, och det går bara bättre och bättre, så det här blir ju galant!
Efter att jag vart duktig och köra så blev det till att åka hem och spela gitarr såklart.
Fann en dold talang, haha inte viste jag att min far kunde spela. Men tydligen så var min farfar duktig på att spela gitarr så det är nog därför som jag kanske har så stort intresse för det. Min far visade även mig hur man kunde fuska på ett accord som jag tycker är svårt, men det ska jag inte tala om för någon annan. Får vara min lilla hemlighet.


Ikväll blir det inflyttningsfest hemma hos Sara , ska bli riktigt trevligt.
Så blir att sitta hemma hos henne dricka vin och bara umgås med massa folk.
Lär nog bli väldigt mycket skratt och flummel, men det är ju så det ska vara haha.

Här bjuder jag på en bild innan jag fixat mig


och såhär snygg blev jag efter, tänk vad lite smink kan göra...


Nu ska jag kila snart ska vara hos Sara klockan 6.
Ska ringa min kära vän Ida innan bara.
Mer bilder kommer sen


Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0