Sjukling!

Jaha då ligger man här i sängen och blivit sjuk igen, för exakt en månad sen var jag också det kul! NOT. Usch det är så himla tråkigt att vara sjuk, inte äter jag nått häller så det jag har levt på i några dagar nu har vart vatten och massa halstabbletter. Det hela började redan i lördags natt i think. Kanske inte var på rätt ställe då för att bli sjuk men så var det iallfall, måste bara tillägga att hade en sjukt trevlig/ mysig helg:). Men går man tunnklädd för man vill visa lite hud och känna sig snygg och tänker att det inte är kallt alls ute ja då får man ta sitt kast så att säga. Känner att jag inte alls har tid att vara sjuk nu massa att göra.Vill bli frisk!





Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0