Skratt och Flummel

Mysan ringde idag också och hon hade inget bättre för sig så jag fråga om hon ville komma över och ta en kaffe, usch så gammalt det där lät men men man börjar väl bli det antar jag.
Så när hon kom hit pratade vi massa och flummade men det var riktigt trevligt.
Efter att vi vart ett tag så plingar det på dörren då dyker lill johan upp.
Så det blev till att sitta i mitt rum och prata massa och bara flumma som sagt. Har inte träffat lillen på väldigt länge så det var kul att se dig igen vännen!  ♥
Efter mycket babbel bestämde sig johan för att han inte orkade med mig och my längre så han drog hem.
 Denna bild får våran dag
Tack för att du är en sådan rar och kärleksfull vän.
Det betyder mycket att du finns ♥

kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

så fin bild <3 undra varför han inte orkade med oss:P

2009-01-08 @ 13:18:41
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0