That´s the life

Jag vet inte om det jag känner är bra eller dåligt vet bara att det är väldigt jobbigt och komplicerat.
eller egentligen är det väl inte det beror helt på vad man gör det till. Men just nu känns det som att tiden går bara
medans jag själv inte alls följer med, om ni förstår vad jag menar.
Jag vet att jag mår bäst av att ta dag för  dag och göra något bra av den, men varför har jag då denna känsla inom mig?
som säger åt mig att jag måste ta tag och göra något något åt det innan det är försent.
Ni förstår säkert inte vad jag pratar om och kanske inte alls ser detta som ett problem, men skulle ni vara mitt i smeten som det känns som om jag är just nu så skulle ni också förstå att detta är väldigt väldigt jobbigt.
Jag trodde inte att det skulle påverka mig så mycket som jag känner att det gör.
Vet inte om det är positivt eller negativt men det återstå att se, det blir ju vad man gör det till så att säga.
Jag vet inte om jag kommer må bra i längden av att det fortsätter på samma sätt, jag vet vad jag vill.
Det kanske inte är rätt, men hur kan det ändå kännas bra på samma sätt?
Nej jag vet helt enkel inte vad jag ska göra...
Jag får ta dag för dag så får tiden avgöra svaret.

Nu ska jag släppa det här och tänka på något annat men det är svårt det också eftersom att det är just detta som går runt
i mitt huvud hela dagarna, vilket gör att jag känner mig frusen.
Mitt huvud och mitt hjärta säger helt två olika saker så vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag vill inte förlora men vill inte känna som jag gör...

kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0