To save a soul

Det är sådana här tillfällen som bara gör än så varm inombords av att läsa, iallafall värmer det inom mig, Det är sådant här som får mig att ge läpparna ett leénde.

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3201712.ab ( Artklen är ifrån Aftonbladet) Ville bara visa att Mirakel finns!

När jag läste den artikeln fick jag först en klump inom mig just för att den var så hemsk men efter att fått läst hur ett mirakel finns blev jag så otroligt glad inom mig. Jag kan inte föreställa mig vilken lycka föräldrarna har till sitt barn nu. Att läsa just sådana artiklar får mig att tro på så mycket




Förtvivlan kan ge dig lycka och kom ihåg vi måste våga hoppas.


kramar Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0