Trevlig onsdag

Dagen började med att jag på morgonen hade körlektion, som vanligt så gick det bra så det känns verkligen jätte roligt:). När jag kom hem blev det till att sätta sig och spela gitarr, har övat på låten Knockin` On Heaven`s Door som går hyffsat bra tycker jag sakta men säkert så att säga. Åkte även till Åbymo skolan när far kom hem, ville höra med den läraren som jag hade som handledare när jag hade praktik där om referenser och hon blev glad och sa att hon gärna hjälper till, så det var verkligen rart av henne. Hon fråga även om jag kände för att vara vikarie hos dem, så hon tog mitt nummer. Skulle vara så roligt om det är så att jag får vara där, jag älskade verkligen den stunden när jag hade praktik där det var så himla mysig miljö och oerhört trevlig personal. 



På kvällen blev det till att se på bio med vännen ida, Tina och Hanna, vi såg den nya Wallander filmen Hämnden.
Jag älskar verkligen dessa filmer, och denna film var kanon bra verkligen:) ska inte säga för mycker här nu men som sagt jag kan varmt rekommendera den.
Bilden är ifrån Google.


Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0