one sweet day

Idag då känns det som att jag inte alls har så mycket att skriva om tyvärr. Vart med vännen Ida hela dagen och hon ska sova här :). Var även på stan lite för att hämta ut biljetter till hugo hade vi tänkt, men det gick inte som vi hade planerat det var slut överallt så det är ju roligt. Åkte hem till mig och såg på det älskade programmet VÅRA BÄSTA ÅR och bokstavligen så blir jag förbannad idag när jag såg det, usch så elaka människor det finns. Som kan göra så mot några som verkligen älskar varandra och vill ge varandra evig kärlek. Och så kommer hon den människan och lägger sig i jaja hon är en bra skådespelare ialalfall :). Kanske inte ska prata om mina känslor inför våra bästa år här inte många som förstår vad jag pratar om då. Bara de människor som självklart är beroende och fastklistrade framför tv så som jag är, men vadå det är ju så sjukt bra. Trevlig kväll ska tillägga också att det var, var hemma hos ett par och käka mat och titta på Let´s Dance som verkligen är jättebra, skulle också vilja kunna dansa så som de gör, men det får väl bli min dröm antar jag tyvärr... De har sådan tur att de även får bära sådana vackra klänningar. Jag kan säga att skulle jag haft så vackra klänningar på mig skulle jag känna mig som världens vackraste, som den stunden  jag gjorde då när balen var:).
Bara för att jag börja prata om balen så kännde jag att jag var tvungen att lägga upp en bild, Jag kan lova att jag aldrig känt mig så vacker som just den stunden.





Tack för att du finns vännen Ida, livet blir så mycket enklare av att du finns i min närhet ♥


kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är alltid så vacker i mina ögon! <3

2009-01-17 @ 16:22:48
Postat av: Anonym

Vad fiiiin:):)

2009-01-19 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0