Beroende

Idag har jag umgåtts med min kära vän Ida, vi gick upp väldigt sent eller så är det säkert tidigt i någon annans ögon, men det var skönt att sova ut, ibland behöver man mera sömn än vad man tror.
Det var skönt att få prata ut med dig igår gumman, det blev väldigt sent men det gör ingenting för vi prata ut om allt och det kändes som det verkligen behövdes. Så nu sitter vi här båda två med våra kära bärbara datorer. Låter sjukt jag vet nu tänker ni säkert oj vad sociala ni är med varandra, men vet ni vi är sociala iallafall och det är inte alla som klarar av att göra det som vi gör, för oftast blir många tjuriga för att man gör så.
Men sådana är vi och vi älskar att vi är som vi är.


jaha nu blev det till att göra popcorn det är ju nyttigare än chips iallafall.... haha sen blev det till att ta glas vin också, på en söndagkväll:) lyssnar på dansband också som är så mysigt.
Usch nu lät det verkligen som om vi är jätte gammla, men vi kanske är lite gammla modiga av oss men vi tycker om det och huvudsaken är att vi har roligt tillsammans och det kan jag lova att vi verkligen har ♥

Idag blir det att lägga sig och sova lite tidigare för imorgon är det måndag och det innebär att VÅRA BÄSTA ÅR börjar igen, man blir ju  beroende av detta program. Jag kan ärligt säga att jag är det iallafall. lbland blir jag uppjagad om det är något spännande och så tar det slut mitt i då blir jag jätte arg och man måste vänta ända till nästa dag för att se vad som händer, tror man. Men sen visar det sig att när man ser det så visar det inget om det som var så spännande då dyker det upp sånt som man ens inte alls vill se. Och då blir man arg igen, nae usch någon mer som är så beroende av detta program mer än jag?


Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

vilken bra beskrivning av våra bästa år :P

2009-01-12 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0