Är du dackad eller?

Jag vet vad som måste göras men ändå så sitter jag kvar här. Det är jobbigt att hela tiden förklara, jag vet att jag döljer en sanning och att väntandet inte leder någonstanns. Tråkiga söndag förstår inte varför söndagar alltid ska vara så sega och tråkiga usch gillar det verkligen inte. Det är egentligen då man ska göra allt roligt men nej! det gör man inte utan man sitter inne och tänker istället på allt som oroar än hela tiden. För att göra denna söndag lite roligare har jag tänt ljus i hela rummet och sen har jag tänkt att krypa ner i sängen med varmt te och titta på en bra film, får se vad det blir för någon är sugen på en bra komedi:). Funderar även på att gå och lägga mig tidigt, ska nämnligen upp skapligt imorgon. Är också väldigt trött måste jag medge sen igår, men kul hade vi ja verkligen!. Min vän ida hade köppt en jätte fin klänning som hon invigde igår men det sluta med kattastrof. Direkt när vi har gått av bussen i rescentrum så spricker ena bandet som håller klänningen uppe så det var bara att knyta fast snöret på ett sätt och det såg inte konstigt ut. Senare under kvällen så spricker andra bandet så herregud vilket liv vi förde, vilken skit klänning rent ut sagt. Så då fick vi göra om klänningen lite, blev en halternäck klänning istället men sjukt snyggt iallafall såklart. Senare under kvällen händer det som man bara inte skulle kunna tänka sig att det skulle hända. Hela jäkla bandet går av jag ser det och säger till Ida så hon hinner precis hålla för så att hon inte skulle visa hela härligheterna på dansgolvet, då hade det blivit livat. Springer in på toan igen, shit de andra måste tro att vi hade liten blåsa så mycket som vi sprang in och ut från toaletten haha. Aja vi gjorde det igen så att säga, fixa det! jag hade nämnligen svart bh på mig så det var bara att ta av ett band ifrån min bh så att Ida kunde använda det, så jag fick gå med halternäck bh, kanske inte så snyggt när man har vanligt linne. Men som sagt vad gör man inte för sin bästa vän ♥. väldigt trevlig kväll måste jag medge att det var iallafall, livet har sina goda stunder.



Dreams are hard to follow
But don't let anyone
Tear them away


Kramar Ella ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0