Vin och choklad

Då har man kommit hem från en väldigt lyckad kväll, som sagt blev mycket skratt och flummel som jag trodde att det skulle bli. Blev till att spela ett spel också senare på kvällen när man hade fått i sig lite så att säga.
Spelet hette Våghals kan rekommendera det! Man får sig ett gott skratt, och ett gott skratt sägs ju förlänga livet haha.
Så med andra ord lär jag leva länge så mycket som jag skrattar dagligen. :)

Här kommer lite bilder
Gulliga värdinnan Sara och söta cecilia :)

 Ego bilder

Bålen som bjöds men den drack inte jag, för den var läsk i och ni som känner mig vet att jag inte dricker läsk.
Så istället fick jag en specialare, som var alldeles underbart god


 i bilen påvägen hem, flumm bild men det bjuder jag på.
Jerry, jag och Roger

När jag kom hem blev det till att sätta sig i sängen med laptopen och blogga och lyssna på kungen Lars Winnerbäck. Ta ett glas vin och självklart choklad, är detta ett tecken på att jag saknar något eller längtar efter något?. Haha who knows....

Vin och choklad måste vara det bästa som finns!

Tack för en super duper trevlig kväll:)
Nu måste jag sova annars kommer jag sova väldigt väldigt länge imorgon, och det har jag absolut inte tid med.



kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0