Min inflyttningsfest


Bilder säger mer än ord, Pictures never lie



Myskungen spelar guitar Hero METALLICA


                   
Danne och Madde                   Tina, Madde, jag                   Danne- Strike a pose

              
                                                   Jag och min vän my                                                       



You make me smile


            



                 


              


Tack för en trevlig kväll :). Det hände lite tråkigheter men det är sånt som händer, och kan hända även den bästa.

Det är sådana männiksor som ni som gör meningarna hela




Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

Tack för att jag fick komma gumman, det var trevligt<3

2009-07-13 @ 09:26:01
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0